terça-feira, 17 de abril de 2012

É um livro? É um curso?


Mais um livro para o designer empreendedor.
Aliás, não é um livro, é um curso completo de Desenvolvimento de Produto.

“Como é que as empresas mais criativas e com mais sucesso do mundo encaram o desenvolvimento de produto? Segundo o autor, Andrea Belz, com uma “inovação disciplinada e implacável”.

Chapter 1. Ideation: Sources for New Product Ideas
 Chapter 2. Strategy: "If You Don't Know Where You're Going, You Might Not Get There"
 Chapter 3. Value Propositions: You Buy The Holes, Not the Drill
 Chapter 4. Finance: "I Will Gladly Pay You Tuesday For a Hamburger Today"
 Chapter 5. Intellectual Property: The Best Defense Is a Good Offense
 Chapter 6. Milestones: Ready, Get Set, Go/No Go!
 Chapter 7. Marketing: Why Build a Mousetrap If People Don't Have Mice?
 Chapter 8. Organization: Are You Dilbert?
 Chapter 9. Design: Click Where?
 Chapter 10. Engineering And Distribution: Getting the Job Done
 Chapter 11. Product Launch: The End Is the Beginning
 Chapter 12. Summary: Competing Today

Mais no Google Books

Sem comentários:

Enviar um comentário